Madeline i ett nötskal

Sitter här nu med andan i halsen. Varför lyckas jag alltid att lägga på mig tusen saker till som egentligen inte ens behöver göra? Tidsoptimist, JA. Har nyss kommit hem ifrån min sånglektion (som jag inte ens egentligen har tid att ha) och när jag var där ville min lärare att jag skulle vilja vara med på Luciakonserten med massor av genrep innan osv. Men men, jag får väl skylla mig själv :) dags snart att börja öva inför konserten som är om två veckor, och som jag inte ens börjat kolla igenom texten till min låt. Dessutom kom min artistiska coach och frågade om jag kunde hoppa in i en till låt under samma konsert. "Självklart" säger jag utan att tänka efter, haha.

Nu ska jag iallafall plugga till historia provet imorgon, vilket är på upplysningstiden, amerikanska revolutionen, franska revolutionen OCH sverige under 1700-talet.
Imorgon har vi även engelska läxförhör. Jaja, jag har ju valt skola själv så det är ju trots allt något jag vill. Har iallafall någonting efterlängtat att se fram emot ikväll, desparete housewives! underbart.

Sjukt bra låtar, eller texten kanske..
What if - Darin
Road Trip - Darin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0