DET HÄR HÄNDER INTE!

Åh, jag är såååå sur just nu. Jag vet att det låter hemskt att klaga på att jag ska till London, för jag vill verkligen dit och det kommer bli jätte kul med Therese. MEN, ett stort MEN den 4 december, då vi kommer hem sent på natten så är Backstreet Boys i Sverige med deras turné This Is Us. Jag har alltid älskat Backstreet Boys och deras konserter i Sverige MÅSTE jag bara på. Vet inte alls vad jag ska göra nu, men men... får hoppas att dom kommer snart igen. Känns så tråkigt bara när jag har väntat och väntat och sen just då så är jag borta. Två dagar på hela vinterhalvåret är jag borta och just en av dom två dagarna så måste dom komma. Horoskopet verkade ha rätt: DETTA ÄR EN DAG SOM JAG INTE VILL MINNAS! iallafall inte pga detta. Sååå surt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0