gästinlägg

hejsan sötnosar! Nu har jag fått äran att skriva i denna fina flickas blogg. Så Vad har jag att säga då? Antadligen inte speciellt mycket angående mitt egna liv, men några rader om denna flina tjej Madeline.. Madeline och jag träffades första gången på skiftinge våra föräldrar kände varandra så då började vi prata lite smått i skolan, den blev det bara mer och mer och jag är så glad att jag lärt känna dig, hon är en glad och posotiv tjej som sprider glädje, en tjej med en energi som får mig att må bra. Madeline är en sån där riktig vän som alltid ställer upp. Det spelar ingen roll vad det handlar om, hon lyssnar, hon hjälper och hon finns där. Ibland behöver hon inte ens göra någonting utan bara att vara vid min sida! Hon är som en syster för mig som jag kan gråta tsm med vara glad och både vara arga och ledsna tsm. Vi vet vart vi har varandra! Vi behöver inte umgås varje dag eller på flera veckor eller på flera månader, men vi vet vart vi har varandra, det är iaf så jag känner för den här fina vännen. Man har många vänner men man vet vilka som är dom äkta!
Vi har gjort så mkt roligt tsm och pratat om allt du är en sann och trogen vän! Du betyder för mig Madelineholmqvist <3



Tack för att jag fick skriva i din blogg sötnos! Nu ska jag vara lite social mot familjen holmqvist och min familj!
Kiss and bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0