Inspark!

Imorgon blir den efterlängtade Europainsparken av! Ser fram emot det riktigt mycket och det kommer förhoppningsvis bli sjukt kul. Nu ska äntligen festföreningen få visa vad dem går för. Dessvärre så är högskoleprovet på lördag, så vi får väl se om det blir lyckat eller om det kanske krockar lite tokigt. Om det blir som planernat slutar vi runt fyra och då följer Ebba med mig hem hit, sen är det bara att byta kläder och kasta i sig mat. Direkt efter blir det direkt tillbaka till Strängnäs och allt kör igång.

Det har varit så väldigt mycket stress sista tiden, med skolan och att hinna med allting annat också. Ska bli otroligt skönt att varva ned och umgås lite och bara ha kul. Det gillar jag!

Påtal om någonting helt annat. Är det någon som vet vart det är man ska bo i London? Bondstreet kanske? Jag har ingen koll alls och jag sitter och letar hotell nu. Det kanske dock inte är så lyckat eftersom jag inte riktigt vet vad det är jag söker efter. Det löser sig förhoppningsvis snart, men kom gärna med tips.

Såg även att det är många nya läsare. Kul att ni hittat hit! :) Nu ska jag ta mig i kragen och slita mig från datorn. Har en Svenska A uppgift tills imorgon. Nu i efterhand är jag riktigt nöjd över mig själv eftersom jag trodde den skulle vara klar i onsdags, så är jag ju redan klar medan många av mina classmates sitter och sliter nu.

Dagens motto:
"Du kan inte älska någon annan, förens du älskar dig själv"





Bilden är tagen inne i en av H&M's provhytter när Therese testade sisådär 124672738489 st svarta klänningar och jag tröttnade att kolla på efter dom första 4, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0