Insparken kör igång

Jag och Ebba anlände till Strängnäs runt halv nio. På tågstationen mötte jag Amanda W som jag inte träffat sedan vi var i Riga tillsammans. Var jätte kul att se henne, även fast om det var en kort stund. Ebba och jag gick hem till Jacko där nästan alla killar i klassen var. Det var jätte kul att träffa dom på fritiden eftersom vi inte hunnit med det så mycket innan. Erik A var i fullgång och jag var nog den mest chockade personen när en viss Mr.M stod men en ölburk i handen. Skulle jag aldrig gissa! Hos Jacko slutade den lyckat eftersom jag och Mr.M gifte oss, haha! Vi började gå till insparken runt kvart över nio. Eftersom vi var runt 15-20 pers och alla var onyktra förutom jag och Therese så kan ni förstå att det tog sin tid att komma fram.

Väl framme så mötte jag min älskade Bella, en av mina absolut bästa vänner. Vi alla dansade och det var riktigt kul. Bella försvann efter ett tag och jag ringde henne. Hon hade gått till huset precis bredvid där insparken var så jag gick och mötte henne. Där var lite annat folk och efter ett tag så gick vi tillbaka till insparken.

På insparken så hade J, C, D och jag någon slags dans. Haha, väldigt rolig när dom skulle försöka dansa alla tre med mig på samma gång. Kände mig mer som en trasdocka än som mig själv. När klockan började närma sig tolv så frågade Adam ifall jag ville ha skjuts hem av hans bror så jag åkte med. Vi åkte till McDonalds innan vi kom hem och det var nog bland dom godaste hamburgarna jag har ätit i hela mitt liv. Runt ett kom vi hem till mig och jag gick direkt och la mig.

Kvällen var väldigt lyckad och hoppas att bilder kommer snart. Under kvällen fick jag även träffa en väldigt efterlängtad Kristina som förut gick i vår klass. Har saknat henne sååå mycket.

Nu ska jag läsa en bok vi håller på med i skolan. Aprilhäxan heter den, och kan inte säga att den är så överdrivet bra. Men men, det är så det är ibland :)


Kommentarer
Postat av: Isabella

vad söt du är Madeline! tror du att vi hinner ta en fika innan jag åker på måndag? puss

2009-10-24 @ 13:24:24
URL: http://ciao-bella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0