Jimmy Choo och plugg

Eftersom jag i praktiken har känt mig ganska isolerad från cyber världen så har jag inte alls varit speciellt uppdaterad om vad som händer nu. Jag fick iallafall nyss veta att nu är det knappt en månad kvar tills Jimmy Choo for HM collection släpps! Vad glada överraskningar man kan få! Jag tror det finns många fler tjejer än jag ute i världen som är riktigt exalterade över att få se skorna! Längtar!

Nu ska jag snart dra mig tillbaka till pluggandet igen. Har nästintill pluggat från att jag vaknade tills nu. Har haft tre avbrott när jag tjuvkikade lite på Våra bästa år, när jag åt lunch såklart och sedan när jag fick ett mystiskt telefonsamtal. Kan börja med att berätta varför jag kollar på Våra bästa år när jag inte är en sån stor fantast av själva serien (som vissa av mina andra vänner är, som t ex Nattis som spelade in varenda avsnitt under hela nian för att kunna skynda sig hem och kolla på det). Nej, jag är tokig i Shawn Brady som spelas av James Cook. Han måste ju vara den snällaste och snyggaste killen på denna planet. Laddar upp bild på honom här nedan så ni också kan få dräggla lite.

Till lunch blev det som vanligt när jag är ensam de fem P:na (pasta, pesto, parmaskinka, pinjenötter och parmesanost) mums!

Nu ska jag berätta om dagens blåsning. Idag är jag hemma för att jag är förkyld och dessutom så har vi ett stort företagsekonomiprov på torsdag så jag kan även ta vara på att plugga. Jag älskar skolan och är väldigt noggran med att inte komma försent och det skulle aldrig falla mig in att skolka. Idag så får jag iallafall ett väldigt mystiskt telefon samtal från min rektor. Han frågar vad jag har för grunder till att vara hemma och varför de inte fått in någon sjukanmälan. Jag blir genast lite orolig eftersom jag inte är helt van vid systemet man ska sjukanmäla sig på (genom ett internät för Europaskolans elever och vårdnadshavare). När jag förklarat mig och han lät väldigt sur så lägger vi på och jag inser att han måste tycka jag är den störta idioten på denna planet med varför inte min sjukanmälan skulle ha kommit in och varför jag var sjuk. Två sekunder senare ringer det och när jag svarar sitter en kille i andra luren och gapskrattar. Det visar sig att det inte alls varit min rektor som ringt utan en bra killkompis till mig vid namn Andreas. Jag skrattade så jag grät och han verkade ha väldigt kul. Jag kände mig så sjuuuukt dum och korkad, haha!

Nej, nu ska jag fortsätta att plugga på företagsekonomin och sedan ska jag springa iväg till Akropolis och äta med Mamma och Celina. Kanske följer Celinas bästavän Amelie med, dom är så söta tillsammans och sitter i praktiken ihop med varandra. T o m när de har privatlektioner på piano så har det bestämt att dom ska ha det tillsammans. Så söta.




Här har ni tre bilder på James, kolla ögonen tjejer, visst smälter man? Kolla på tv-serien The days of our lifes(Våra bästa år) om ni har möjlighet. Det går på tv3 klockan 10.30 - 11.20.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Maddeline! http://bandyportfoljen.blogg.se

2009-10-21 @ 00:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0