Let the music play

Tänkte lägga upp några musiktips. Jag älskar musik och tror inte jag skulle kunna leva utan det. Jag lyssnar på musik hela tiden, vart jag än är. När jag är från och till till skolan, när jag sitter vid datorn, när jag tränar. Alltid helt enkelt! Här är några favoriter, gamla som nya.

Meet me halfway - Black eyed peas
Keep you much longer - Akon
When it was good - Flipsyde
Home - daughtry
Stuck with each other - Shontelle ft. Akon
You're not sorry - Taylor Swift
Hold on - Saveage garden
Dangerously in love - Beyonce
You and me - Lifehouse
Sexy bitch - Akon
I gotta feeling - Black eyed peas
When love takes over - Kelly Rowland

Och sen självklart alla låtar med Backstreet boys!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0