"lov"?

Fick lite skäll av min efterlängtade vän Bella idag för att jag inte längre bloggade. Har ju haft "lov" så jag borde ju ha haft tid med det? Men icke sa nicke! Jag har pluggat mycket, och då menar jag ganska rejält mycket under detta "lov". Detta "lov" har även inkluderat två dagar i skolan och yttligare en i närheten av skolan då jag, Calle, Louis och Therese pluggade på Lauras.

Vad har lovet inkluderat?
Stockholm med mamma
Träffa flican
Umgåtts med familjen
Muffinsbaking med Therese och Fredrik
Spenderat tid med Therese
Spenderat tid med Mikaela
Saknat Bella!

Idag så har jag och Mickis träffats och träffade även Bella ett tag. Var sjukt skönt att prata av sig och jag och Mickis pluggade tillsammans. Det gäller att satsa på skolan ordentligt nu. Vet inte hur denna blogg kommer att gå, tror inte direkt att jag kommer få fler läsare än vad jag har nu, men man kan ju alltid hoppas.

Efter att jag sagt hejdå till Mikaela på tågstationen gick jag ned till restaurant Bistro på Drottningatan. Träffade min familj och fam. Formark. Jätte kul att träffa Oskar, även en trogen läsare fick jag veta ;) haha. Vi åt gott och hade jätte trevligt. Jag och min lillasyster tog taxi hem och nu sitter vi här i soffan medan vi har kollat på Singing Bee, Hål i väggen och nu kommer 40 days and 40 nights. Mysigt! :)

Hoppas ni alla har det bra denna kväll.
Puss


Kommentarer
Postat av: Isabella

sötis du är! Jag blir så glad av allt du säger och skriver :) ännu en anledning till att du borde blogga mer!

2009-11-01 @ 01:04:44
URL: http://ciao-bella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0