Plan International, MUF och MSU

Ojojoj, vad mycket jag missat berättat.

För två helger sedan så var jag i Stockholm på Plan International möte. Är som många sedan innan vet engagerad i deras ungdomsgrupp. Var jätte kul, vi hade en massa bra ideér! Kommer bli grymt kul. Nästa möte är i november så vi ska försöka träffas innan det och fixa det sista arbetet. Mötet i november blir det sista, jätte tråkigt. Det possitiva är att jag då är en utbildad klimatambassadör!

Förra helgen då var det MUF - Moderaternas ungdomsförbund helg här i Eskilstuna för alla MUF:are i Sörmland. Jätte roliga föreläsningar och trevlig bankett. Åkte hem och sov (tillskillnad från alla andra som checkade in på hotellet). Kom tillbaka på morgonen jätte pigg, medans alla andra var super bakis eller sjuka. Trevlig helg iallafall! Tack MUF.

Igår efter en lång och slitig dag så hade vi MSU styrelsemöte (Moderat skolungdom). Pratade lite allmänt och beställde olika saker. Snart blir det att kampanja också. Har möte på måndag efter skolan också, får se om jag skriver om det.

Igår hade jag myskväll med Amanda, Alice, Krille och Andreas. Såg filmera Låt den rätte komma in och Bröllopsduellen. Vet inte om det var för att vi hade så mycket att prata om eller om det var för att filmerna verkligen var dåliga, men dom filmerna var inte mycket att hänga i granen med!

Nu ska jag snart iväg till Paulina med min familj och fira hennes pappa Robert. Ska kanske stanna hemma ikväll, annars blir det någonting som jag inte tänker skriva här. I veckan har jag alldeles för mycket planerat, men ska väl försöka uppdatera bloggen mer än vad jag gjort nu på sista tiden. Har träningar, möten, mycket plugg och dessutom ska en kär vän åka till Asien vid namn Linus. Ogillas ganska rejält från min sida, men ska väl försöka att inte vara alltför sur denna vecka. Kul för honom!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0