Snabb-inlägg

Skriver ett litet snabbt inlägg eftersom jag måste städa nu och även vara barnvakt åt min lillasyster och hennes bästavän. I måndags kväll gjorde jag någonting väldigt avslappande om ni också har möjlighet till det. Spola upp ett bubbelbad eller ett vanligt badkar med någon fräsh luknade olja och basta efter och sen är det bara till att njuta. Jag gjorde detta när jag var i mitt uppe i all stress och det fungerade iallafall för stunden.

Här är produkterna jag använde mig av på bild (väldigt suddig, men hade dock inte tillgång till mer än mobilkameran).




Använde aldrig Dove (brun-utan-sol) krämen eftersom jag fick höra att man blir väldigt flammig av den. Vet inte om det är sant? Chocolate masken är självklart en ansiktsmask. Kostar 20 kr på Kicks. Är kanske inte superbra, men den luktar väääldigt gott. De två rosa nagelacken kommer från Malvia som sponsar Rosa Bandet. Ett lack kostar 45 kr då 10% går till Rosa Bandet och även dessa finns på Kicks. Fin färg och dessutom alltid ett nöje att bidra till att kunna skaffa fram botemedel för bröstcancer, så jag tycker man kan ta varje chans som går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0