So much to do, so little time

Efter att jag lovat mig själv så många gånger att bli en "permanent" bloggare så verkar det som att jag misslyckas gång på gång? Jag ska göra yttligare ett tappert försök att hålla denna blogg vid liv. Först och främst vill jag tacka söta Paulina som gästbloggade här. You rock girl!

Mycket har hänt på sista tiden, har faktiskt haft fullt upp och kanske därför jag inte bloggat ett dugg. I lördags var jag i Stockholm med la famillia och shoppade. Vi anlände ganska sent eftersom det fixades andra saker på förmiddagen. Vi började med att käka i Östermalms saluhall, väldigt gott! När vi smält maten bestämde vi oss för att dela upp oss, blev pappa och Celina som gick iväg och jag och mamma. Mysigt. Det kändes som att vi var över hela stan, allt ifrån MarZio, Maco o Polo, Jerns, Gant osv. fast trotts detta så hittade inte jag ett enda par stövlar som jag trivdes med. Är det jag som är kränsen eller utbudet som är dåligt? Hur som helst blev det ingen besvikelse eftersom jag älskar att umgås med min mamma och dessutom så blev det några klädinköp som jag tycker är väldigt fina och som jag trivs med. Vi mötte Celina och pappa runt fyra då vi skulle börja ta oss ut till familjen Wallström.

När vi väl packat in oss i bilen så säger mamma att hon vill fika och som många vet så säger ingen i min familj nej till mat. Vi åkte till ett av mammas favorit cafeér och slog oss ned. Frid och fröjd så började vi åka till Wallströms och det var där vi tillbringade kvällen. Jätte god mat och dricka. Kanske blev lite för mycket chips för min del eftersom det kändes som att jag skulle rulla hem till Eskilstuna igen sen, haha.

Under middagen så kom Therese fram till att det bara tar två timmar att åka till London. Detta hade jag inte en aning om och kom genast på en idé! Idén var att man kan lika gärna åka till London och shoppa som till Göteborg eftersom det t.o.m tar längre tid att åka till Göteborg än London! Så, smart som jag är så börjar jag berätta om min idé för alla andra och Therese berättade att hon har vänner som faktiskt redan gjort det. Efter mycket sökande på datorn så kommer jag och Therese nu åka till London den 3 december. Vi kommer dock stanna en natt eftersom planen gick lite tokigt. Jag kan ju lova att jag skinit som en sol sen allt bokades, är sååå glad! So London, here we come.



Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag är så glad för dig vännen! du om någon förtjänar verkligen att ha lite roligt :) pussar

2009-10-19 @ 23:16:34
URL: http://ciao-bella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0