too cool for school?

- are you too cool for school?
- no, school is cool
haha, internskämt

Sitter i skolan och väntar på att grammatiken ska börja. Jag, Rebecca och Lovisa sitter och ska precis till att plugga. Det är lov imorgon, och vad har vi att göra under lovet? Jo, det kan jag berätta!

Grammatikprov
Svenskaredovisning
Historiaprov
Matteprov

Så, vad var det som ni sa med lov? Tror inte det blir så mycket "lov". På måndag och tisdag finns även extra lektioner i franska, matte och grammatik. Detta betyder att stora delar av min studiemotiverade klass kommer att gå dit.

Nej, nu ska jag ta mig i kragen och börja plugga matte, fast det är ju riktigt kul iallafall. Ser fram emot insparken ikväll, kommer förmodligen bli kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0