School

Sitter i skolan nu åp datorkunskapen som snart börjar. Uppdaterar senare om helgens bravader, men kan ju börja med att berätta om imorse...
Som många vet är jag världens klantigaste person, såhär började min måndags morgon.
Mötte Bella på stationen där det bjöds på biscotti, chockladmuffins och saft, kändes som en riktigt bra morgon. Satte oss på tåget och direkt när vi började åka, så vad lyckas jag med? Jag spiller ut hela mitt saftglas rakt över Bella! Hahaha, satt hela vägen till Strängnäs med ett grymt dåligt samvete och erbjöd henne mina egna byxor. Istället fick hon ta min gympa handduk, fast hon är ju dock fortfarande blöt över hela byxorna..

Haha, så igen... förlåt Bella!

Nu börjar lektionen
puss

Kommentarer
Postat av: lovisa

haha, du är unbelieveable. och även världens segaste på att upptadera. ;D

2009-09-21 @ 16:25:08
URL: http://lovisahplanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0